Продавець Позолотка - інтернет-магазин позолочених прикрас розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
8806 відгуків
Новинки 20.06:Браслети 38 Сережки 33 Каблучки 32 Ланцюжки 11до новинок
+380 (98) 609-07-09
+380 (93) 609-07-09
+380 (66) 609-07-09
вул. Богдана Гаврилишина 7 (ран. Ванди Василевської), Київ, Україна
ПОЗОЛОТКА - Ювелирні прикраси Xuping (Ксюпинг) оптом
Кошик

Незвичайний контент для просування ювелірного бренду

Незвичайний контент для просування ювелірного бренду

Незвичайний контент для просування ювелірного бренду

Якщо ви задалися метою побудувати бізнес з торгівлі ювелірними виробами в Інтернеті, то повинні знати, як створюється рекламний контент. Зараз цільова аудиторія ювелірних магазинів в основному реагує на візуальні торгові пропозицію, відрізняються незвичністю і новизною. Щоб почати продавати, мало просто замовити біжутерію оптом. Потрібні маркетингові навички. У цій статті мова піде про фотографіях і відео як про найпоширеніші різновиди контенту для просування товарів.

Брати наші менші – для залучення уваги

Найпростіший спосіб привернути увагу покупця – зробити незвичайне фото. Запросити для фотосесії модель – банально. Саме так вирішив іспанський бренд Tous і запросив для зйомки милого померанського шпіца. Шанувальники фірми були вражені таким ходом: породистий вихованець дуже схожий на милого ведмедика – символи бренду. Тут спостерігається два важливі явища:

1. Спритно обіграний логотип.

2. Творчий підхід до фотозйомки.

Такі заходи допоможуть продати будь - позолочені гарнітури. Але компанія Tous стала не останньою, яка вирішила продемонструвати дорогоцінні новинки з допомогою тварин. Тренд продовжили іспанці з Carrera y Carrera, сфотографировавшие асортимент в лапках ручного бельчонка. Наш інтернет-магазин «Позолотка» схвалює такий підхід, якщо на вашій фотосесії буде присутній гуманне ставлення до загальних улюбленців.

Геть модельні стереотипи

Если ещё пару лет назад считалось, что моделью ювелирных товаров с позолотой должна быть только молодая девушка, то сегодня ситуация кардинально изменилась. Сейчас приветствуются модели в возрасте – это отличный ход против эйджизма и прекрасный способ охватить более широкую целевую аудиторию. Кто сказал, что ювелирная продукция предназначена только для юных барышень? Этом вопросом задались авторы идеи рекламной кампании бренда Karen Walker. Компания доказала: моделями, рекламирующими ювелирную бижутерию, могут быть женщины в возрасте.

На літніх дам – моделях Karen Walker – надіті розкішні кільця. Прикраси особливо ефектно виглядають на такому чудовому тлі, як руки солідної леді. Подібним чином можна показати публіці продукцію «Ксюпинг», якщо ви плануєте здійснювати торгівлю цими виробами.

Рекламний протест бренду Chanel

Коко Шанель известна не только достижениями в индустрии моды, но и меткими высказываниями. Однажды о допустимом количестве украшений в одном образе она сказала: «Никогда не добавляй, наоборот – убавляй». В рекламе ювелирной продукции Chanel Кира Найтли сделала отсылку к известной цитате: «А вот я добавляю, и никогда не убавляю». Так, компания подчеркнула популярность многослойности и отход от общепринятых рамок. Подобны образом можно поступить в случае с рекламой товаров Xuping. Например, надеть на руки модели как можно больше колец и намекнуть на активные покупки.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner